[CZ] Jsem vrah 2016 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Jsem vrah má skóre 5,3 z 10, na základě 7982 recenzí



Když se jednou z obětí sériového vraha stane rodinná příslušnice vysoce postaveného komunistického činitele, nátlak na katovické vyšetřovatele, aby dopadli pachatele, zesílí. Vyšetřováním je proto nově pověřen mladý a nadějný kriminalista Jasiński. Hlavním podezřelým se stává závozník Kalicki, a jelikož je třeba případ co nejrychleji uzavřít, policie muže spěšně zadrží a předá soudu. Jasiński se samozřejmě dočká profesního povýšení, a tím i lepšího společenského postavení. Jenže další okolnosti naznačují, že pachatelem byl pravděpodobně někdo jiný. Nechá mladý detektiv pochybný justiční proces dospět do tragického konce?

Více informací




[CZ] Jsem vrah 2016 Sleduj Filmy Online


Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Fariya Tehilla
Hudba : Hawanatu Lorenza
Kostýmy : Laraib Lanais
Střih : Aeson Berry
Kamera : Jaroslaw Kaytlyn
Produkce : Aneisha Lou

Původní název : Jsem vrah
Scénář : Lakaya Axel
Režie : Kavneet Abe
Země : Island
Jazyk : tsonga (ts)
Žánry : tragikomedie - Drama, Historický, Krimi, Mysteriózní, Thriller
Délka : 164 minut

Výroba a distribuce
Tržby : 03 924 542 USD
Distribuce : For Winds
Produkční společnosti : Hermanos Alva
Informace o vydání : 15. prosinec 1958
Rozpočet : 52 298 152 USD

Související stránky

Jsem vrah Jestem mordercą 2016 Č ~ Tak o tom je Jsem vrah 422018 všechny komentáře uživatele Happens První třetina filmu naprosto bravurní pěkná detektivní práce včetně pionýr průkopnického psychologického profilování Od první třetiny si film začne vymýšlet a měnit historická fakta ze záhadných důvodů

Jsem vrah ~ Jsem vrah Vraždím každý den bez mrknutí oka bez sebemenšího zaváhání Vraždím nepromyšleně z nudy z pohodlnosti pro potěšení a málokdy toho lituji Ví o tom jen málo jiných lidí a těm je to jedno Ostatní o tom nepřemýšlejí Kdyby o tom věděli nezáleželo by jim na tom Žiji mezi vrahy

Těla Jsem vrah text ~ Text písně Jsem vrah od Těla Jen žádnej strach jsem vrah netasím kord jen vířím prach a dál v klidu čekám na bengál a na svý ach jsem vrah iluz

Jsem vrah Jestem mordercą 2016 ~ Jsem vrah je drama z roku 2016 spadající do žánrů drama krimi thriller a psychologický V hlavních rolích Miroslaw Haniszewski Arkadiusz Jakubik a Agata Kulesza Režie Maciej PieprzycaMnoha nejasnostmi dodnes opředený příběh sériového vraha žen Zdisława Marchwického zvaného „Vampýr

Jsem vrah TV film 1988 Galerie Č ~ Scénář televizní hry vznikl na základě stejnojmenné novely Mileny Brůhové Autorka televizního přepisu se v rámci dramaturgické koncepce zaměřila především na vykreslení psychologie jednotlivých postav příběhu a na zkoumání příčin a důsledků…

Já jsem vrah me filmy a seriály online v HD ~ Já jsem vrah 2 Řady 20 Epizody Hodnotit IMDb skóre 0 Stručný popis V tomto kriminálním seriálu vypráví nechvalně známí vrazi své příběhy ze svého pohledu svými mrazivými slovy Sledovat Sdílet Přiveďte sem své přátele a

Já jsem vrah I am a Killer TV seriál 2018 Č ~ Arkagas1989 Seriál kde vrazi povětšinou odsouzení na smrt vypráví svůj příběh Tohle je tak silné Občas máte dojem že sledujete příběh někoho kdo si tenhle trest vůbec nezaslouží protože po tom čím si prošel a co Vám sdělí ve vyprávění máte dojem že jediné co dotyčný potřebuje je obejmutí a láskyplná náruč

Jsem vrah Milena Brůhová Databáze knih ~ Kniha Jsem vrah Přidat komentář knihomolka1197 30 září opravdu skvělé čtení

Román Na MLdokončeno Jsem vrah Wattpad ~ Read Jsem vrah from the story Román Na MLdokončeno by Thenebis with 821 reads ladybug miraculousladybugandchatnoir miraculous Pohled Marinett Chat noir

Dobrý den jsem vrah Můžu dál Blog ~ Tak jsem ho vyvedla na zápraží a ukázala jsem na její chalupu a poslala ho o dům dál Vrátila jsem se do kuchyně a zavolala Zdence že jí tam jde vrah na tu její ucpanou a že byl před chvílí u mě a ať mu dá příště pořádnou adresu že jsem to taky nemusela přežít


Get updates in your Inbox
Subscribe