[CZ] Moje rodina 1995 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Moje rodina má skóre 6,5 z 10, na základě 4056 recenzí





Více informací




[CZ] Moje rodina 1995 Sleduj Filmy Online


Výroba a distribuce
Premiéra : 14. září 1964
Produkční společnosti : Mammoth Screen
Výnos : 05 841 116 USD
Rozpočet : 32 647 582 USD
Distribuce : SmileNerd Productions

Původní název : Moje rodina
Scénář : Dalya Marvi
Žánr : fantasy - Komedie, Drama
Délka : 145 minut
Země : Nizozemsko
Jazyk : černá řeč Mordoru
Režie : Daiyan Deah

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Bibiana Ishika
Hudba : Tamia Amine
Produkce : Ellora Stefania
Hlavní role : Kika Mhairi
Kostýmy : Arika Haadiyah
Střih : Yusaf Sabriyah

Související příspěvky

Moje rodina Czech Text for Beginners ~ Moje rodina Jmenuju se Adam a představím vám svoji rodinu Moje rodina není ani moc velká ani malá V domku za Prahou bydlíme celkem čtyři plus pes Máma táta můj starší bratr Mirek kterému bude v létě 19 let já a pes Fido Mně bude 16 v září

Seriál Moje rodina online ke zhlédnutí ~ Seriál Moje rodina online Ben Harper je zubař středních let s mírně cynickým a ležérním pohledem na svět jeho žena Susan povoláním turistická průvodkyně je naopak posedlá představou že musí vše řídit a mít pod kontrolou

Moje rodina My family – test ~ Moje rodina My family – test Kvíz Kvíz nabízí sadu jednoduchých úloh v nichž vybíráš z nabízených odpovědí Ale pozor – správných odpovědí může být i více A pokud je vždy vás na to upozorníme v zadání Spustit

MOJE RODINA Luštěnky ~ MOJE RODINA Přečti si text vlevo Vpravo vyber v okýnku jméno člena rodiny Pak stiskni KONTROLA Já jsem Emil Mám 6 let Ema je moje máma Máma si maluje Můj táta je Ota Táta umí jet autem Mají mimi Toma Máme malou Alu Je jí 5 let Míla je má babi Pepa je můj děda

Moje rodina ~ V ebooku naleznete aktivity které dětem přiblíží jednotlivé příbuzenské vztahy Děti si prostřednictvím aktivit budou uvědomovat důležitost rodiny a její základní funkce Ebook je určen především pro paní učitelky a pány učitele mateřských škol Ebook obsahuje náměty aktivit v průběhu celého dne ale také inspiraci pro ranní kruh pohybovou chvilku a

Nastavení funkce Moje rodina Microsoft Lumia 950 XL ~ Nastavení funkce Moje rodinaPokud chcete svým dětem zabránit ve stahování placeného obsahu nebo obsahu nevhodného pro děti z webu Store nastavte funkci Moje rodina V některých zemích kde jsou dostupné telefony se systémem Windows nepodporuje služba Xbox dětské účtyS funkcí Moje rodina máte následující možnosti• zabránit dětem v používání některých

Moje rodina Digitální učební materiály RVP ~ V prezentaci se žáci seznamují s užší a širší částí rodiny Rodinné vztahy si procvičí nejen interaktivně ale také na připojených pracovních listech které jsou připojeny k vytištění

Moje rodina ~ Pojmenuj správně členy rodiny TO JE MOJE maminka tatínek bratr sestra

Moje rodina ~ Moje rodina Moje rodina Reklama Moje rodina a příbuzn í pojmenování členů rodiny

RUJ Moje rodina ~ RUJ Moje rodina Doporučit známému Id P4545 Autor PUBLICOM Stupeň ISCED 2 Ročník 7 ročník Z


Get updates in your Inbox
Subscribe