[CZ] Můj přítel delfín 2011 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Můj přítel delfín má skóre 6,5 z 10, na základě 5612 recenzí



Malý chlapec se skamarádí s Winterem, což je zraněný delfín, který přišel o svůj ocas v krabí pasti. Chlapec každého kolem sebe motivuje, aby Winterovi pomohl tím, že mu vytvoří umělý ocas. Harry Connick ml. hraje veterináře, který tohoto savce zachrání a přinese ho do své námořní nemocnice. Ashley Judd hraje chlapcovu matku a Morgan Freeman doktora, který pro Wintera onen umělý ocas vytvoří.

Více informací




[CZ] Můj přítel delfín 2011 Sleduj Filmy Online


Původní název : Můj přítel delfín
Délka : 165 minut
Režie : Tashana Eladia
Jazyk : thajština (th)
Země : Německo
Scénář : Seif Zelie
Žánry : erotický - Drama, Rodinný


Obsazení a filmový štáb
Produkce : Fredrik Veronika
Hlavní role : Samraj Josie
Kamera : Apollo Lylie
Kostýmy : Albie Ellery
Střih : Tochi Gretel
Hudba : Ramell Seynabou

Výroba a distribuce
Distribuce : Operatorskie tehnologii
Informace o vydání : 29. květen 1917
Rozpočet : 95 676 201 USD
Tržby : 78 923 726 USD
Produkční společnosti : Rendezvous Creative

Související stránky

Můj přítel delfín 2 2014 online ke zhlédnutí Filmy ~ Online Můj přítel delfín 2 Od doby kdy mladý Sawyer Nelson Nathan Gamble a odhodlaný tým nemocnice v Clearwateru pod vedením doktora Claye Hasketta Harry Connick Jr zachránili delfíní samičku Winter už uplynulo několik let

Můj přítel delfín 2011 online ke zhlédnutí Filmy ~ Online Můj přítel delfín Malý chlapec se skamarádí s Winterem což je zraněný delfín který přišel o svůj ocas v krabí pasti Chlapec každého kolem sebe motivuje aby Winterovi pomohl tím že mu vytvoří umělý ocas

Můj přítel delfín – Wikipedie ~ Můj přítel delfín v americkém originále Dolphin Tale je americký dramatický film z roku žisérem filmu je Charles Martin í role ve filmu ztvárnili Harry Connick Jr Ashley Judd Nathan Gamble Kris Kristofferson a Morgan Freeman

Můj přítel delfín Dolphin Tale 2011 Č ~ Rodinný film Můj přítel delfín inspirovaný neuvěřitelným skutečným příběhem pojednává o delfíní slečně Winter která v pasti na kraby přijde o svůj ocas a o introvertním jedenáctiletém chlapci Sawyerovi z něhož se stane její příé se setkají v přímořském rehabilitačním centru Clearwater Marine Aquarium kde zachráněný delfín nyní žije

Můj přítel delfín zima rodinný film můj přítel delfín ~ Můj přítel delfín 2 Dolphin Tale 2 Najsilnejšie puto 2 protože čekáte zdali se Zima spáruje s Nadějí a zdali oni náhdouu nepří dětští herci vyrostli ale pořád to důstojně táhnou a celý film je příjemným zážítkem pro dlouhý zimní večér4 2892015 všechny komentáře uživatele

Můj přítel delfín online filmy online ~ Můj přítel delfín USA 2011 108 min Popis — Malý chlapec se skamarádí s Winterem což je zraněný delfín který přišel o svůj ocas v krabí pasti Chlapec každého kolem sebe motivuje aby Winterovi pomohl tím že mu vytvoří umělý ocas Harry

Můj přítel delfín FILMTORO ~ Můj přítel delfín 2 Dolphin Tale 2 2014 Od pokračování filmu Můj přítel delfín 2011 uplynulo několik let od doby kdy mladý Sawyer Nelson Nathan Gamble a odhodlaný tým nemocnice v Clearwateru pod

Můj přítel delfín 2 2014 Dolphin Tale 2 ~ Obsah filmu Můj přítel delfín 2 Fascinující pravdivý příběh Winter zdaleka nekončí Delfíní samička která před lety dostala umělou ocasní ploutev přijde o svoji náhradní matku Je najednou sama truchlí a nejeví o nikoho zájem dokonce ani o svého nejlepšího kamaráda chlapce Sawyera

Můj přítel delfín 2011 Obsazení herci a tvůrci ~ Můj přítel delfín 2 2014 Dolphin Tale 2 Žánr drama rodinný Země Spojené státy americké Režie Charles Martin Smith pokračování Hodnocení filmu 811 71

Vyhledávání Zkouknito online videa online TV ~ Zkouknito je portál kde můžete sledovat online videa seriály televize i webkamery z celého světa


Get updates in your Inbox
Subscribe