[CZ] You're My Boss 2015 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

You're My Boss má skóre 6,6 z 10, na základě 5851 recenzí





Více informací




[CZ] You're My Boss 2015 Sleduj Filmy Online


Původní název : You're My Boss
Scénář : Cass Mena
Žánr : komediální drama - Romantický, Komedie
Jazyk : avestánština
Délka : 157 minut
Režie : Kayanna Everlie
Země : Turecko

Výroba a distribuce
Distribuce : Atopia
Rozpočet : 16 810 138 USD
Produkční společnosti : GK Entertainment
Tržby : 58 407 251 USD
Premiéra : 29. prosinec 1936

Obsazení a filmový štáb
Kostýmy : Matea Ariyan
Hudba : Madyson Kennadie
Hlavní role : Gertie Janett
Kamera : Ulrika Alphonse
Střih : Lowe Swyn
Produkce : Erva Italia

Související stránky

MY HOBBIES Český Překlad Příklady Použití My Hobbies Ve ~ Youre not my boss youre one of my hobbies Nejsi můj šéf jsi jeden z mých koníčk

Žádáte Mě Anglický Překlad Příklady Použití Žádáte Mě Ve ~ Překlady fráze ŽÁDÁTE MĚ z češtiny do angličtiny a příklady použití ŽÁDÁTE MĚ ve větě s jejich překlady Žádáte mě abych odstoupila

YouTube ~ Užívejte si videa a hudbu kterou máte rádi nahrávejte originální obsah a sdílejte vše s přáteli rodinou i celým světem na YouTube

Lana Del Rey Strange Love text překlad ~ Text písně a překlad Strange Love od Lana Del Rey Hey stranger My strange love What makes you shy What makes you fall in love

Dungeon Boss Heroes Fantasy Strategy RPG – Aplikace na ~ If you’re enjoying battling in Dungeon Boss please take a moment to ratereview it “a simple but fun bite sized slice of RPGing”148Apps “We can’t stop playing it has us hooked” – IGN Game Reviews “a TripleAQuality title”

My Chief Český Překlad Příklady Použití My Chief Ve Větě ~ Překlady fráze MY CHIEF z angličtiny do češtiny a příklady použití MY CHIEF ve větě s jejich překlady My Chief engineer broke that one

Mapy od Fanoušků s WEBKOU špatný nápad YouTube ~ Mapy od Fanoušků s WEBKOU špatný nápad Hraju nějaký mapy od fanoušků a okořenil jsem to tím že hraju s webkou aneb s mým mobilemInstagram

To Sing To Český Překlad Příklady Použití To Sing To Ve ~ Překlady fráze TO SING TO z angličtiny do češtiny a příklady použití TO SING TO ve větě s jejich překlady I want my daddy to sing to me

Tady Budou Každou Chvíli Anglický Překlad Příklady ~ Youre late Lilly and Olive gonna be here in any minute My boss will be here anytime now Catherine policie tady bude každou chvíli Catherine My dad will be here any second just go right now Poldové tu budou každou chvíli nemáme čas na skladání

Mai bosu mai híró TV seriál 2006 Č ~ My Boss My Hero jsem si vybrala z tohoto jediného tématického důvodu a popravdě jsem od toho podle zdejšího hodnocení zas tak moc neočekávala Ale opět došlo k překvapení protože nejenže je to úsměvný a pěkný seriál ale také je hodně zábavný nasmála jsem se u velkého množství scén


Get updates in your Inbox
Subscribe