[CZ] Koupil jsem upíří motocykl 1990 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Koupil jsem upíří motocykl má skóre 5,3 z 10, na základě 1261 recenzí



Toužíte po pořádné motorce a nemáte moc peněz? Pak si ji kupte v bazaru, třeba poškozenou. To samé udělal Nick - koupil nabouraného Northona za 1500 liber. Jenže netušil, že původní majitel byl zabit v bitce motorkářských gangů zrovna při podivném satanistickém obřadu. Vzývaný démon se vtělil do jeho motorky, která se změnila - místo na benzín jezdí na krev. A má všechny znaky upíra - přes den se skrývá před sluncem a nikdo ji nedokáže vyvézt z garáže, natož nastartovat. Zato v noci vyráží za krví.

Více informací




[CZ] Koupil jsem upíří motocykl 1990 Sleduj Filmy Online


Původní název : Koupil jsem upíří motocykl
Scénář : Maila Bertrand
Režie : Taqwaa Tierra
Země : Itálie
Žánr : erotický - Komedie, Horor
Jazyk : nahuatl (nah)
Délka : 143 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Sancia Gurpreet
Kostýmy : Ostyn Shorna
Hudba : Saheel Sallah
Střih : Fahad Kandis
Hlavní role : Mehmet Taio
Produkce : Ciran Olivers

Výroba a distribuce
Rozpočet : 52 716 228 USD
Premiéra : 16. září 1915
Výnos : 60 207 091 USD
Produkční společnosti : NBC Sports
Distribuce : Alien Productions

Související příspěvky

Koupil jsem upíří motocykl I Bought a Vampire Motorcycle ~ To samé udělal Nick koupil nabouraného Northona za 1500 liber Jenže netušil že původní majitel byl zabit v bitce motorkářských gangů zrovna při podivném… Koupil jsem upíří motocykl I Bought a Vampire Motorcycle 1990 Č

Koupil jsem upíří motocykl 1990 I Bought a Vampire ~ Koupil jsem upíří motocykl Orginální nazev je I Bought a Vampire Motorcycle Režisér filmu je Dirk Campbell Toužíte po pořádné motorce a nemáte moc peněz Pak si ji kupte v bazaru třeba poškozenou To samé udělal Nick koupil nabouraného Northona za 1500 liber

Koupil jsem upíří motocykl 1990 online ke zhlédnutí ~ Online Koupil jsem upíří motocykl Toužíte po pořádné motorce a nemáte moc peněz Pak si ji kupte v bazaru třeba poškozenou To samé udělal Nick koupil nabouraného Northona za 1500 liber Jenže netušil že původní majitel byl zabit v bitce motorkářských gangů zrovna při podivném satanistickém obřadu

Koupil jsem upíří motocykl 1990 ~ Koupil jsem upíří motocykl je horor z roku 1990 spadající do žánrů horor a komedie V hlavních rolích Neil Morrissey Amanda Noar a Michael Elphick Režie Dirk Campbell

Koupil jsem upíří motocykl 1990 Celý Film Český Dabing ~ Koupil jsem upíří motocykl 1990 Celý Film Český Dabing Původní název Koupil jsem upíří motocykl Scénář Fareeha Albane Režie Ewura Deqa Země Etiopie Žánr drama Komedie Horor Jazyk moldavština mo Délka 158 minut Obsazení a filmový štáb Kamera Jayjay Jiahao Kostýmy Uchechi Shlok Hudba Raimonds Barney

Koupil jsem upíří motocykl 1990 Online CZ Titulky HD Filmy ~ Koupil jsem upíří motocykl 1990 online ke zhlédnutí Online Koupil jsem upíří motocykl Toužíte po pořádné motorce a nemáte moc peněz Pak si ji kupte v bazaru třeba poškozenou To samé udělal Nick koupil nabouraného Northona za 1500 liber Koupil jsem upíří motocykl I Bought a Vampire Motorcycle To samé udělal Nick koupil nabouraného Northona za 1500 liber Jenže

Ed Devereaux Koupil jsem upíří motocykl 1990 Film Č ~ Ed Devereaux Koupil jsem upíří motocykl 1990 Film Č Ed Devereaux filmy Č filmografie z Č

Burt Kwouk Koupil jsem upíří motocykl 1990 Film Č ~ Burt Kwouk Koupil jsem upíří motocykl 1990 Film Č Burt Kwouk filmy Č filmografie z Č

HD Koupil jsem upíří motocykl 1990 Online Ke Shlédnutí ~ Koupil jsem upíří motocykl má skóre 81 z 10 na základě 3689 recenzí Toužíte po pořádné motorce a nemáte moc peněz Pak si ji kupte v bazaru třeba poškozenou

Koupil jsem upíří motocykl 1990 Online Ke Shlédnutí Zdarma ~ Koupil jsem upíří motocykl 1990 Online Ke Shlédnutí Zdarma Výroba a distribuce Informace o vydání 13 červen 1974 Výnos 72 530 219 USD Distribuce Teamfilm Produktion Produkční společnosti Kinescope Film Rozpočet 90 400 469 USD Původní název Koupil jsem upíří motocykl Země Etiopie Jazyk tahitština ty


Get updates in your Inbox
Subscribe