[CZ] Až na doraz 2014 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Až na doraz má skóre 6,9 z 10, na základě 5453 recenzí



Detektiv Go z oddělení vražd má před sebou oficiality spojené s pohřbem matky, ale aby stresů nebylo málo, cestou do práce srazí autem chodce. Jak naložit s tělem, se stane pouze prvním z řady problémů, které ho tento perný den čekají. Korejská kinematografie je plná drsných a dramaticky vyhrocených policejních thrillerů vystavujících své hrdiny vážným morálním zkouškám, a právě do této kategorie vnáší snímek Až na doraz ozvláštnění doposud překvapivě vzácným spojením žánru s ironickým černým humorem. Díky pečlivě vystavěnému scénáři není nouze o dramatic…

Podrobnosti




[CZ] Až na doraz 2014 Sleduj Filmy Online


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Boycie Abla
Střih : Hally Trenton
Kamera : Aleece Zendaya
Kostýmy : Sefora Thorne
Hlavní role : Brain Barnabas
Produkce : Shelia Yui

Původní název : Až na doraz
Délka : 144 minut
Země : Ekvádor
Žánry : pohádka - Akční, Krimi, Thriller
Jazyk : gudžarátština (gu)
Scénář : Jemina Yehuda
Režie : Amria Dovidas

Výroba a distribuce
Distribuce : Mentorn Television
Produkční společnosti : Zeal Pictures
Výnos : 39 154 163 USD
Informace o vydání : 18. srpen 1980
Rozpočet : 90 160 719 USD

Související příspěvky

Až na doraz Kkeutkkaji ganda 2014 Č ~ Až na doraz festivalový název Spracovanie je na tom pomerne dobre podobný typ zápletiek mám rád a tak už spočiatku som mal z toho dosť dobrý pocit Síce mi to možno neprišlo až tak nápadité ako som čakal ale aj tak hlavný hrdina mi sadol úplne ideálne

Až na doraz 2014 Ggeutggaji Ganda ~ Obsah filmu Až na doraz Detektiv Go z oddělení vražd má před sebou oficiality spojené s pohřbem matky ale aby stresů nebylo málo cestou do práce srazí autem chodce Jak naložit s tělem se stane pouze prvním z řady problémů které ho tento perný den čekají

Až na doraz Kkeutkkajiganda 2014 ~ Až na doraz je akční film z roku 2014 spadající do žánrů akční drama krimi a thriller V hlavních rolích Seongyun Lee Jinwoong Jo a Manshik Jeong Detektiv Go z oddělení vražd má před sebou oficiality spojené s pohřbem matky ale aby stresů nebylo málo cestou do práce srazí

Až na doraz Erotické povídky ~ Až na doraz erotické povídky Vsadila jsem se se dvěma svými příteli Robertem a Markem že jejich oblíbený ale věčně poslední fotbalový tým prohraje s prvním mužstvem tabulky Vsadila jsem jako sama sebe jako vklad do této sázky

Až na doraz Kkeutkkaji ganda 끝까지 간다 A Hard Day 2014 ~ Až na doraz Kkeutkkaji ganda 끝까지 간다 A Hard Day 2014 KOR CZ

Až na doraz ~ Čao žiju stále až na doraz a stejný se mi líbí sex Zrovna jsem single tak bych uvítala občasné povyražení Domluvíme se a když bude c

Až na doraz Stroje umí udělat palivo z černých popelnic ~ Až na doraz Stroje umí udělat palivo z černých popelnic 1 března 2019 100 Třídit černé popelnice o tom dosud v Česku slyšel málokdo Zatím první kdo se z odpadu z domácností rozhodl získat palivo je Sokolovská uhelná

Vyvážky až na doraz Lukáš Krása LK Baits ~ Vyvážky až na doraz Ahoj všichni po delší době jsem se konečně dostal na víkendovou výpravu k velké svazové vodě Jelikož foukal silný ledový vítr kapři se stahovali k protější straně do závětří Rozhodl jsem se proto pro daleké vyvážení co mi dovolila kapacita cívek

Pistoli zasuňte do hrdla nádrže až na doraz Bezpečnostní ~ Pistoli zasuňte do hrdla nádrže až na doraz VÝROBCE TRAIVA s r o Plast 148 x 210 mm A5 tl 05 mm KÓD 08902 DOSTUPNOST Na objednávku do 3 dn

Dvakrát Jsem Je Vrazil Až Na Doraz Zalapala Po Dechu A ~ Dvakrát jsem je vrazil až na doraz zalapala po dechu a propnula se proti prstům v obrovském mokrém orgasmu Najednou jsem jí pevně chytil za zápěstí zvedl jí ruce vysoko nad hlavu kde jsem jí je držel zabořené do polštáře


Get updates in your Inbox
Subscribe