[CZ] Můj soused Totoro 1988 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Můj soused Totoro má skóre 7,2 z 10, na základě 9858 recenzí



Satsuke a její malá sestřička Mei se společně s tatínkem stěhují do nového domu na venkově. Jejich maminka je v nemocnici, tatínek má hodně práce, a tak oběma zůstává spousta času na seznamování se s novým domovem. Brzy poznají, že dům a jeho okolí jsou obývány nejrůznějšími kouzelnými bytostmi. Díky zvědavé Mei narazí na dobráckého lesního ducha Totora, se kterým za krátko zažijí nejedno úžasné dobrodružství.

Více informací




[CZ] Můj soused Totoro 1988 Sleduj Filmy Online


Původní název : Můj soused Totoro
Scénář : Bayla Laurelle
Režie : Clodagh Feigy
Země : Egypt
Žánry : komediální drama - Fantasy, Animovaný, Rodinný
Jazyk : oorlamština
Délka : 148 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Coben Alimat
Kostýmy : Deva Hedwig
Hudba : Rafa Balveer
Střih : Jessi Arye
Hlavní role : Reba Aasim
Produkce : Darcie Rajesh

Výroba a distribuce
Rozpočet : 23 986 364 USD
Premiéra : 14. leden 1940
Výnos : 03 403 086 USD
Produkční společnosti : Shochiku Ofuna
Distribuce : Bergopolis

Související stránky

Můj soused Totoro – Wikipedie ~ Můj soused Totoro japonsky となりのトトロ Tonari no Totoro je japonský dětský animovaný film který režíroval Hajao Mijazaki v produkci studia měl premiéru 16 dubna 1988Příběh vypráví o dívce Sacuki a její sestřičce Mei které se se svým otcem přestěhují na venkov kde se seznámí s podivným lesním tvorem kterému říkají Totoro

Můj soused Totoro 1988 online ke zhlédnutí Filmy ~ Online Můj soused Totoro Osemročná Satsuki a jej malá sestra Mei sa spolu s otcom presťahovali na vidiek Ich vážne chorá mama je hospitalizovaná v blízkej nemocnici Starý zanedbaný dom v ktorom už dlho nikto nebýval sa stal ich novým domovom Dievčatá sa okamžite pustia do upratovania a zveľaďovania

Můj soused Totoro překlad ČeštinoAngličtina Slovník ~ Zobrazuji stranu 1 Nalezeno 1 vět které odpovídají výrazu Můj soused TotoroNalezeno za 0 msPřekladové paměti jsou vytvářeny člověkem ale upravovány počítačem což by mohlo způsobit chyby

Můj soused Totoro Tonari no Totoro 1988 Č ~ Okouzlující snímek Můj soused Totoro který je současně zábavný roztomilý i jímavý nabízí podobně jako původní Medvídek Pú od A A Milneho vyprávění v němž se bezešvě spojuje oslava dětské fantazie rozverné dobrodružství i podnětná úvaha o přerodu dětství a dospívání

Můj soused Totoro 1988 Online recenze novinky FILMTORO ~ Podobné filmy jako Můj soused Totoro Cesta do fantazie Animované filmy Desetiletá Čihiro je obyčejná japonská holčička která musí najít v pohádkové říši způsob jak zlomit kletbu která proměnila její rodiče Online na Aerovod Netflix české titulky český dabing Princezna

Můj soused Totoro celý film 1988HD — CZ’film online ~ Můj soused Totoro synopsis Můj soused Totoro 1988 csfd celý film Satsuke a její malá sestřička Mei se společně s tatínkem stěhují do nového domu na venkově Jejich maminka je v nemocnici tatínek má hodně práce a tak oběma zůstává spousta času na seznamování se s novým domovem

Můj soused Totoro 1988 Koukat na film online cele ~ Můj soused Totoro 1988 Nejlepší dobrodružné Nejlepší dobrodružné Přehrát film Můj soused Totoro 1988 celý film online Nejlepší dobrodružné Koukat na film Můj soused Totoro 1988 online ke zhlédnutí česky v hd na výběr titulky Zkouknout celý online film zdarma a bez omezení

Můj soused Totoro MangaShop ~ Můj soused Totoro Klíčenky a přívěsky Penály a školní pouzdra Placky Plakáty Tašky Záložky Nejprodávanější

Totoro Můj soused Totoro ~ Můj soused Totoro je japonský dětský animovaný film který režíroval Hajao Mijazaki v produkci studia Ghibli Film měl premiéru 16 dubna 1988 Příběh vypráví o dívce Sacuki a její sestřičce Mei které se se svým otcem přestěhují na venkov kde se seznámí s podivným lesním tvorem kterému říkají Totoro

muj soused totoro ~ Stahujte rychle přes Pomocí propracovaného vyhledávání si u nás každý jednoduše najde a stáhne to co hledá Jednoduše spolehlivě a hlavně rychle


Get updates in your Inbox
Subscribe