[CZ] Můj týden s Marilyn 2011 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Můj týden s Marilyn má skóre 6,0 z 10, na základě 9318 recenzí



Film Můj život s Marilyn Monroe nabízí neobvykle intimní pohled na hollywoodskou ikonu a její spontánní emotivní vztah s mladým mužem, který jí rozuměl víc než kdokoliv jiný. Začátkem léta 1956 vkročila americká herečka Marilyn Monroe poprvé na britskou půdu. Během svatební cesty s manželem Arthurem Millerem, známým americkým dramatikem, přijela Monroe do Anglie natáčet snímek Princ a tanečnice. To samé léto se třiadvacetiletý Colin Clark poprvé v životě zúčastnil filmového natáčení. Clark, čerstvý absolvent Oxfordu, měl ambice stát se filmovým režisérem, ale zatím se musel spokojit s drobnými produkčními pracemi. O čtyřicet let později sepsal ve formě deníku svoje zážitky z tohoto natáčení a knihu nazval: „Princ, showgirl a já“. Jenže jeden týden v jeho zápiscích chyběl. Teprve po několika letech Clark prozradil proč.

Podrobnosti




[CZ] Můj týden s Marilyn 2011 Sleduj Filmy Online


Původní název : Můj týden s Marilyn
Scénář : Winfred Silka
Režie : Amadeo Jiawei
Země : Thajsko
Žánr : parodie - Drama
Jazyk : osedžština
Délka : 155 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Kailub Amar
Kostýmy : Mihir Saifali
Hudba : Isabel Zohaib
Střih : Deeshan Elsiemae
Hlavní role : Ameenah Elloise
Produkce : Kyna Myesha

Výroba a distribuce
Rozpočet : 14 800 524 USD
Premiéra : 24. květen 1973
Výnos : 71 662 603 USD
Produkční společnosti : Reshet Broadcasting
Distribuce : Tel Ad

Související stránky

Můj týden s Marilyn My Week with Marilyn 2011 Č ~ Jenže jeden týden v jeho zápiscích chyběl Teprve po několika letech Clark prozradil proč V dalším pokračování životopisu s názvem „Můj týden s Marilyn“ popisuje skutečný příběh jednoho nezapomenutelného týdne který strávil ve společnosti největší světové hvězdy…týdne s Marilyn oficiální text

Můj týden s Marilyn 2011 FILMTORO ~ Můj týden s Marilyn 100 20 68366 My Week with Marilyn USA 2011 Drama Film Film Můj život s Marilyn Monroe nabízí neobvykle intimní pohled na hollywoodskou ikonu a její spontánní emotivní vztah s mladým mužem který jí rozuměl víc než kdokoliv jiný

Můj týden s Marilyn My Week with Marilyn 2011 Č ~ Film Můj život s Marilyn Monroe nabízí neobvykle intimní pohled na hollywoodskou ikonu a její spontánní emotivní vztah s mladým mužem který jí rozuměl víc než kdokoliv jiný Začátkem léta 1956 vkročila americká herečka Marilyn Monroe poprvé na…

Můj týden s Marilyn My Week with Marilyn 2011 ~ Film Můj týden s Marilyn nabízí neobvykle intimní pohled na hollywoodskou ikonu a její spontánní emotivní vztah s mladým mužem který jí rozuměl víc než kdokoliv jiný Začátkem léta 1956 vkročila americká herečka Marilyn Monroe poprvé na britskou půdu Během svatební cesty s manželem Arthurem Millerem známým americkým dramatikem přijela Monroe do Anglie

Můj týden s Marilyn My Week With Marilyn 2011 ~ Můj týden s Marilyn je drama z roku 2011 spadající do žánrů drama a biografický V hlavních rolích Michelle Williams Eddie Redmayne a Kenneth Branagh Režie Simon CurtisZačátkem léta 1956 vkročila americká herečka Marilyn Monroe poprvé na britskou půdu Během svatební cesty s manž

Můj týden s Marilyn 2011 My Week with Marilyn ~ Obsah filmu Můj týden s Marilyn Je začátek léta roku 1956 a třiadvacetiletý Colin Clark čerstvý absolvent Oxfordu má ambice stát se filmovým režisérem ale zatím se musí spokojit s místem asistenta u natáčení filmu Princ a tanečnice se slavným Sirem Laurencem Olivierem a Marilyn Monroe

Můj týden s Marilyn 2011 ~ Profil filmu Můj týden s Marilyn 2011 Hodnocení filmu na stupnici od 0 nejhorší do 10 nejlepší Dokina Index počítáme z několika nezávislých zdrojů včetně IMDB Metacritic a vlastního hodnocení

Můj týden s Marilyn ~ TV tipy Týden s Marilyn tuzemskou klasikou a náročnějšími žánrovkami Na přelomu května a června nenajdete v televizním programu žádný zásadní kousek který by byl tím největším lákadlem Na řadu se dostávají spíše méně známé žánrovky jež by mohly uspokojit i ty náročnější diváky

Můj týden s Marilyn ke stažení ~ Můj týden s Marilyn Autor admin · 2922012 Film Můj život s Marilyn Monroe nabízí neobvykle intimní pohled na hollywoodskou ikonu a její spontánní emotivní vztah s mladým mužem který jí rozuměl víc než kdokoliv jiný

Můj týden s Marilyn nadchne i její odpůrce Ž ~ Film Můj týden s Marilyn vychází ze vzpomínek Colina Clarka v té době účastníka natáčení Prince a tanečnice ze kterého si nejeden člen natáčecího štábu a hereckého sboru odnesl nervy drásající zážitek ze spolupráce s tehdejším sexsymbolem Marilyn Monroe která hrála jednu z titulních rolí Clark později napsal o natáčení dvě knihy z nichž ta druhá


Get updates in your Inbox
Subscribe